Dziecięce grupy parafialne w Przymyślu

Kliknij by powiększyć

Kiedy przejedziemy około 100 kilometrów na południe dotrzemy do pięknego królewskiego grodu, położonego niczym Rzym, na malowniczym wzgórzu. Oczywiście mowa o Przemyślu. Był on celem wspólnego wyjazdu dziecięcych grup parafialnych (Oazy, Scholi, Koła misyjnego). Naszą wspólną wyprawę 06.10.2018 r. zaczęliśmy od przejścia szlakiem bł. Jana Balickiego z Kruhla Małego na Kopiec Tatarski. Piękne krajobrazy Przełęczy Wapiennej wyglądały szczególnie urokliwie wzbogacone kolorytem jesiennych liści. Pomimo braku śniegu, ku radości wszystkich dzieci, zjechaliśmy torem saneczkowym, by następnie udać się pod Krzyż Zawierzenia.

Przemyśl proponuje wachlarz różnych atrakcji. Jednak nasz czas był dość ograniczony. Zdecydowaliśmy się na zwiedzanie Przemyskiego Muzeum Diecezjalnego, które zaskoczyło nas bogactwem ekspozycji i bogatą historią prezentowanych eksponatów. Oczywiście, w Przemyskiej Katedrze odwiedziliśmy naszego błogosławionego Ks. Jana, który jest nazywany Mocarzem Pokory.  Naszą wyprawę zawierzyliśmy Matce Bożej Szkaplerznej, dlatego nasze kroki skierowały się w stronę kościoła karmelitów. Tam też każdy z uczestników miał okazję zapoznania się z przywilejami bractwa szkaplerznego i przyjęci szaty Maryi. Następnie wspólne odmówiliśmy modlitwę różańcową i uczestniczyliśmy we Mszy Świętej. Zmęczeni, ale bardzo radośni około godziny 21 powróciliśmy do naszych domów.

s. Norberta

ZGROMADZENIE SIÓSTR SERAFITEK

Z GALERII

Najnowsze intencje

Mateczko prosze cie o zdrowie dla mojego taty w tych bardzo trudnych momentach po śmierci żony a mojej mamy

Matko Boska Nieustającej Pomocy, pomóż mi odnaleźć właściwą drogę w życiu. Spraw aby moje małżeństwo było szczęśliwe i żeby moja rodzina nie zaznała żadnego zła.Proszę Cię o zdrowie dla nas i dla naszej córki i dziękuję za to wszystko co już mam.

Maryjo proszę ratuj moje małżeństwo i moja rodzinę. Błagam Maryjo o przemianę mojego męża żeby szedł ze złej ścieżki. Wlej w jego serce miłość do żony. Błagam Maryjo ratuj nasze małżeństwo.

Wszystkie intencje

Kościół WNMP w 3D

Kalendarium Parafialne

3 XII 1717 r. – Pierwszy proboszcz parafii w Biłgoraju - ks. Jan Mroczkowski.

28 XI 1982 r. dokonano poświęcenia nowo wybudowanej kaplicy Chrystusa Króla i sali katechetycznej na osiedlu Różnówka. Kaplica wybudowana dzięki ogromnemu wkładowi ks. Edmunda Markiewicza należała do naszej parafii przez okres 9 lat i jest małym kościołem pw. Chrystusa Króla.

Dzieje Parafii

Biłgoraj i okolice na fotografii